Yazar: admin | Azerbaycan Nakliye | 14 Mar 2014 | 0 Yorum
Değerli ziyaretçilerimiz bildiğiniz üzere bir çok navlun hesaplama yöntemi bulunmaktadır. Bunlar; metre küp ile fiyat hesaplama, kilo gram ile fiyat hesaplama ve lademetre ile fiyat hesaplamadır. Hemen hemen pazarda hizmet sunan firmaların uyguladığı yöntem ile beraber firmamızda yukarıda bahsettiğimiz yöntemleri kendi araç organizasyon durumuna göre uygulamaktadır. Ancak, bir farklılık ortaya çıkmalıdır ki oda müşterinin devamlılığı ve işin yakın olma derecesidir bunlar ile beraber en önemlisi de ihracat gerçekleştirecek firmaya destek olmak anlayışıdır. Firmamız hiçbir zaman müşterilerini zor durumda bırakacak rakamlar ile çalışmamıştır ve çalışmayı da kurum kültürü olarak düşünmemektedir. Bizler ihracat yapacak ve ülkemize katma değer sağlayacak her ihracatçımızın yanında olmuşuzdur bu bağlamda fiyatlarımızı ağırlıklı olarak metreküp-tonaj faktörlerini dikkate alarak hesaplarız. Çünkü, azerbaycan da uygulamaya konulan tonaj kısıtlaması nedeniyle artık araçlar yüklü olarak 37 tondan yukarı yükleme yapamıyorlar. Burada 37 ton kafanızı karıştırabilir ve bir araç 37 ton yükler mi diye sorabilirsiniz bu rakam yüklü ağırlığı temsil etmektedir. Tabii ki icabında firmamızın lowbed ve salkasa araçları ile uluslararası taşımalarda 90 tonlara kadar sevkiyatlar yapılabilmektedir. Konumuza dönecek olursak 37 ton kısıtlaması nedeniyle yükleme tonajı düşmüş ve buna bağlı olarak fiyatlarda artışlar oluşmuştur ve belirtmeden edemeyeceğimiz konu 2013 Aralık ayında Azerbaycan da yürülüğe giren yeni mazot(motorin) rakamları maalesef ki bu değişiklik ile bir aracın tek bir seferinde toplam navluna külfiyeti 300-400 USD olmuştur. Bundan dolayıdır ki 2014 yılında yapılacak olan taşımalarda fiyatlarda artışların olması kaçınılmazdır.
Navlun talepleriniz ve ürünlerinizin sevkiyatı için daha çok bilgi almak ve hızlı teslimatlarımız ile çalışmak isterseniz müşteri temsilcilerimiz ile görüşebilir yahut bizlere email kanalıyla da ulaşabilirsiniz.
İyi çalışmalar dileriz.